pionki.bip.gmina.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
 Urząd Miasta Pionki pionki.pl
Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze > Ogłoszenia o zamówieniach publicznych strona główna 

Ogłoszenia o zamówieniach publicznych

Zakup paliw płynnych w 2017 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Postępowanie dla zamówienia o wartości poniżej równowartości 30 000 euro,

tj. o wartości poniżej kwot określonych w art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29.01.2004 r.

 - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2015 r., poz, 2164 ze zm.), prowadzone na podstawie „ Regulaminu udzielania zamówień publicznych” wprowadzonego Zarządzeniem Zarządu Spółki Nr 5/2016 z dnia 09 czerwca 2016 r.

 

I.                   Zamawiający:

Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o.,

26-670 Pionki, ul. Zakładowa 7

Adres do korespondencji: PWKC w Pionkach Sp. z o.o. 26-670 Pionki, ul. Zakładowa 7

tel.: 48 385 25 14, fax: 48 385 25 14, e-mail: pwkc@pionki.pl

 

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

„Zakup paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Wodno Kanalizacyjno Ciepłowniczego w Pionkach Sp. z.o.o. w roku 2017”

 

II.                Opis przedmiotu zamówienia.

1.      Przedmiotem niniejszego zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliw płynnych w systemie kart flotowych lub równoważnym. Karta magnetyczna winna być przyporządkowana do danego samochodu.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne rodzaje paliw

a)      Część I - Olej napędowy ON w ilości 20 994 litrów,

b)      Część II - Benzyna bezołowiowa E-95 w ilości 2931 litrów ,

c)      Część III - Gaz LPG w ilości 1 046 litrów.

Sprzedawane przez Wykonawcę paliwa płynne muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 październik 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych  (Dz.U. z 2015 r., poz.1680) oraz posiadać wymagane prawem atesty i certyfikaty.

2.      Nr przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:

09000000-3 – produkty naftowe, paliwo

            09132100-4 – benzyna bezołowiowa,

09134100-8 – olej napędowy,

09133000-0 – gaz LPG.

3.      Szczegółowy opis zamówienia:

a/ podane w ust. 1 ilości paliwa są ilościami szacunkowymi, co oznacza, że ilości paliwa, mogą ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. W przypadku, gdy Zamawiający nie zakupi od Wykonawcy paliwa w ilości określonej w ust. 1 z powodu mniejszych niż planowane potrzeby w tym zakresie Wykonawca zrzeka się wszelkich roszczeń z tego tytułu. W przypadku zakupu przez Zamawiającego większej ilości paliwa niż wynikające z ust. 1, Wykonawca zobowiązany jest dokonać sprzedaży tego paliwa zgodnie z postanowieniami zawartej umowy z zastosowaniem upustu określonego w § 3 ust. 1 umowy,

b/ sprzedaż przez Wykonawcę paliw nie będzie czynnością jednorazową, lecz będzie następowała sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego,

c/ wykonawca zapewni możliwość dokonywania przedmiotowych zakupów 7 dni w tygodniu, przez 24 h na dobę.

            c/ wykonawca musi posiadać stację paliw na terenie miasta Pionki.

4.      Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy stanowiącej Załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.

5.      Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

6.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

7.      Termin wykonania zamówienia.

Termin wykonania zamówienia do 31 grudnia 2017 r.

8.      Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.      Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

a)      wypełniony i podpisany przez Wykonawcę FORMULARZ CENOWO-OFERTOWY –  Załącznik nr 1,

b)      aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy),

c)      koncesję na obrót paliwami płynnymi (ksero poświadczone za zgodność z oryginałem),

d)     aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące od terminu złożenia,

e)      oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu oraz barku podstaw do wykluczenia z postepowania – Załącznik Nr 2

f)       oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej – Załącznik Nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego,

g)      parafowany przez Wykonawcę na każdej stronie wzór umowy stanowiącej Załącznik Nr 4 do niniejszego zapytania,

h)      pełnomocnictwo do podpisania złożonej oferty, w przypadku gdy oferta została nie podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy wskazaną w dokumencie KRS lub CEIDG firmy.

2.      Wszystkie dokumenty powinny być podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną, ewentualne kserokopie dokumentów powinny być potwierdzone „za zgodność z oryginałem”.

9.      Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

1.      W niniejszym postepowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje itp. przekazywane będą w formie pisemnej.

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie zapisów zapytania cenowego, a Zamawiający udzieli informacji. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia zapytania i udzielenia odpowiedź faksem lub drogą elektroniczną, pod warunkiem potwierdzenia odwrotnie ich otrzymania przez drugą Stronę. Zapytanie dotyczące wyjaśnienia zapisów zapytania cenowego może być złożone nie później niż 2 dni przed upływem terminu składania ofert.

10.  Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się
z Wykonawcami.

Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest:

a/ w sprawach proceduralnych – Hanna Kupisz tel 48 385 25 20, email: pwkc@pionki.pl

b/ w sprawach merytorycznych – Michał Marczyk tel 601 451 065, email: pwkc@pionki.pl.

11.  OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

1.      Wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę w języku polskim w formie pisemnej.

2.      Oferta powinna zawierać dokumenty wskazane w pkt IV niniejszego zapytania cenowego.

3.      Zaleca się ponumerowanie stron i ich spięciu w sposób uniemożliwiający przypadkowe zdekompletowanie.

4.      Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również przedstawione w formie oryginału, nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego.

5.      Koszty opracowania i dostarczenia oferty oraz uczestnictwa w postepowaniu obciążają wyłącznie Wykonawcę.

6.      Wykonawca powinien umieścić ofertę w zamkniętej kopercie (opakowaniu). Na kopercie (opakowaniu) powinny widnieć: nazwa i adres OFERENTA oraz następujące oznaczenia:

„Zakup paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Wodno Kanalizacyjno Ciepłowniczego w Pionkach Sp z o.o. – nie otwierać przed dniem 16 grudnia godz. 13:15”.

12.  MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

1.      Ofertę cenową należy złożyć na adres lub w siedzibie Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o. 26-670 Pionki, ul. Zakładowa 7, w sekretariacie do dnia 16 grudnia 2016 r. do godz. 13:00

2.      Dla ofert przesłanych do Zamawiającego liczy się data i godzina dostarczenia oferty do siedziby Zamawiającego. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania.

3.      Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 16 grudnia 2016 r., o godz. 13:15. Otwarcie ofert jest jawne.

13.  OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą
w złotych polskich.

14.  KRYTERIUM OCENY OFERT I CH ZNACZENIE ORAZ SPOSÓB OCENY OFERT

1.      Oferty Wykonawców niewykluczonych oraz nieodrzuconych będą oceniane według następujących kryteriów i wag dla poszczególnych części przedmiotu zamówienia

Cena = 100%

Zamawiający wybierze najkorzystniejsza z ofert, która uzyska największa liczbę punktów wyliczonych wg wzoru:

C=Cn/Cb*100

Cn – cena oferty z najniższą ceną

Cb – cena oferty badanej

2.      Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadać wszystkim wymaganiom zawartym w zapytaniu cenowym i zostanie ocenia jako najkorzystniejsza w oparciu o w/w kryterium.

15.  INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.

16.  POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający:

1.      dopuszcza składania ofert częściowych zgodnie z zapisem pkt. II.2.niniejszego zapytania.

2.      nie dopuszcza się składania ofert wariantowych,

3.      nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających,

4.      nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

Prezes Zarządu

(-) Krzysztof Kowal    

Załącznik Nr 1 Formularz ofertowy

Załącznik Nr 2 oświadczenie

Załącznik Nr 3 oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej

Załącznik Nr 4 - umowa

 
Zapytanie ofertowe.pdf

Opublikowane przez: Hanna Kupisz | Data wprowadzenia: 2016-12-08 14:43:20 | Data modyfikacji: 2016-12-08 14:47:56.

Zobacz:
 Statut .  Zamówienia publiczne .  Tryb Działania  .  Załatwianie Spraw  .  Realizacja Zadań .  Regulaminy .  Struktura Organizacyjna  .  Informacje o majątku .  Informacje nieudostępnione .  Oświadczenia majątkowe .  Rejestry i archiwa .  Ważne Komunikaty .  Ogłoszenia o naborze . 
Data wprowadzenia: 2016-12-08 14:43:20
Data modyfikacji: 2016-12-08 14:47:56
Opublikowane przez: Hanna Kupisz
  Biuletyn Informacji Publicznej - pionki.bip.gmina.pl