OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i art. 132 (zamówienia sektorowe) ustawy Prawo zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177, z późn. zm.) na wykonanie robót budowlanych:
„Kanalizacja sanitarna ciśnieniowa w rejonie ul. Zwycięstwa w Pionkach”
Data zamieszczenia w BZP: 24.05.2016, numer ogłoszenia: 133018-2016
Nazwa oraz adres zamawiającego. Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o.
ul. Zakładowa 7
26-670 Pionki
NIP 796-294-31-74
REGON 142896450
Adres strony internetowej: www.pwkc.pionki.pl
E-mail: pwkc@pionki.pl
Tel./fax (48) 385 25 14
Tryb udzielania zamówienia.
Postępowanie o udzielanie zamówienia prowadzone jest na podstawie postanowień Regulaminu udzielania zamówień na dostawy i usługi o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 418 000 euro oraz na roboty budowlane o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości 5 225 000 euro, z pominięciem przepisów ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177, z późn. zm.) (zwanej dalej „u.p.z.p.”).
Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane – wykonanie odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Zwycięstwa w Pionkach, zgodnie z Projektem budowlano-wykonawczym, z wyłączeniem części zamówienia dotyczącej robót budowlanych wykonania przyłączy kanalizacyjnych do 3 nieruchomości.
Informacje o ofercie wariantowej.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Podwykonawstwo.
Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza ewentualnie powierzyć podwykonawcom.
Zamówienia częściowe.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamówienia uzupełniające.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
Termin wykonania zamówienia oraz okres gwarancji. Termin wykonania zamówienia: do dnia 17 sierpnia 2016 roku. Wymagania dotyczące gwarancji: Wykonawca obejmie pisemną gwarancją jakości całość przedmiotu zamówienia na okres 36 miesięcy licząc od daty podpisania dokumentu Protokół odbioru końcowego robót budowlanych.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. Udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 u.p.z.p, dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, dołączonych do oferty. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia” na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.
Termin związania ofertą.
Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni.
Wymagania dotyczące wadium.
Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100 groszy)
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert Ofertę należy złożyć do dnia 06 czerwca 2016 roku do godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie Prezesa Zarządu Spółki, mieszczącej się przy ul. Zakładowej 7, 26-670 Pionki. Zamawiający dokona otwarcia złożonych ofert w dniu 06 czerwca 2016 roku o godz. 12.15 w swojej siedzibie, wskazanej powyżej.
Opis sposobu obliczenia ceny.
Wynagrodzenie za przedmiot zamówienia ma charakter wynagrodzenia ryczałtowego i jest ceną brutto (wraz z podatkiem od towarów i usług), uwzględniającą wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu całego zamówienia.
Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował wyłącznie kryterium ceny. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta zawierająca najniższą cenę wykonania zamówienia.
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania Kontraktu zawartego w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 5,0% wynagrodzenia ryczałtowego brutto przedstawionego w złożonej ofercie. Zabezpieczenie będzie służyć pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, w tym w szczególności roszczeń Zamawiającego z tytułu wad i usterek. Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu wad i usterek będzie wynosić 30 % wysokości zabezpieczenia i będzie zwrócona nie później niż w 15 dniu po upływie okresu zgłaszania wad i usterek.
Inne postanowienia.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest: w siedzibie zamawiającego: ul. Zakładowa 7, 26-670 Pionki, w załącznikach poniżej.
Prezes Zarządu
Krzysztof Kowal Załącznik Nr 1 Załacznik Nr 2 Załącznik Nr 3 Załącznik Nr 5 Załacznik Nr 6 Załącznik Nr 7 II Umowa Załącznik Nr 4 I Część SIWZ_Informacja dla Wykonawców.pdf |