OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
na zakup i dostawę miału węglowego
do Przedsiębiorstwa Wodno Kanalizacyjno Ciepłowniczego w Pionkach Sp. z o.o.
Ogłoszenie opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 12/08/2016 r.
Dz.U. S: 2016/S 155-280195
Nazwa oraz adres zamawiającego:
Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o.
ul. Zakładowa 7
26-670 Pionki
NIP 796-294-31-74 REGON 142896450
adres strony internetowej: www.pwkc.pl,
e-mail: pwkc@pionki.pl
tel./fax 48 385 25 14/19
Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2015 r., Nr 0 poz. 2164 z późn. zm.),
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa miału węglowego w ilości do 15.000 (słownie: piętnaście tysięcy) ton, do magazynu kotłowni Zamawiającego, samochodami samowyładowczymi (PKWiU – 5.10.10, CPV – 09111210-5, Przedmiotem zamówienia jest miał węglowy o parametrach: klasa II A, wartość opałowa nie mniej niż 24000 kJ/kg, zawartość siarki nie więcej niż 0,7%, zawartość popiołu nie więcej niż 16%, zawartość wilgoci nie więcej niż 12%. Zamawiający nie podzielił zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie zadania, których wykonanie zamierza ewentualnie powierzyć podwykonawcom. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
Termin wykonania zamówienia:
Termin wykonania zamówienia: od dnia 01 października 2016 roku do dnia 30 kwietnia 2017 roku.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Warunki udziału w postepowaniu. Zamawiający oświadcza, że postępowanie w zakresie wyboru najkorzystniejszej oferty będzie prowadzone przy zastosowaniu art. 24aa”Ustawy”. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą formularz oferty wraz z wypełnionym dokumentem zwanym „Jednolity Europejski Dokument Zamówienia” stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ, dokument potwierdzający wniesienie wadium oraz spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 i ust 1b. Ustawy, tj.: nie podlegają wykluczeniu; posiadają kompetencje i uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; posiadają zdolności techniczne lub zawodowej do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi spełnić warunki określone w art. 22a Ustawy. Ocena spełnienia warunków
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w Jednolitym Europejskim Dokumencie Zamówień i dokumentach, oświadczeniach, o których mowa w § 6 SIWZ.. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, że wykonawca spełnia wymienione warunki, tj. wykaże że: posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, bądź wykonuje dostawy (minimum 3), odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 3.000.000,00 (słownie: trzy miliony) złotych brutto. posiada środki finansowe (lub zdolność kredytową) nie niższe niż 2.000.000,00 (słownie: dwa miliony złotych) zł. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków przez wykonawców metodą „zero – jedynkową" (spełnia/nie spełnia). Wykluczenie z postępowania
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców zgodnie z:
- art. 24 ust. pkt 12 – wykonawca, który nie wykazał spełnienia warunków udziału w postepowaniu, lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia,
- art. 24 ust. 1 pkt 13-23.
3.2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się także wykonawców zgodnie z art. 24 ust. 5 pkt. 1 -8 oraz tych wykonawców:
a/ którzy nie uzupełnili brakujących dokumentów lub nie poprawili błędów w określonym przez Zamawiającego terminie,
b/ nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 98.000,00 (słownie: dziewięćdziesiąt osiem tysięcy) złotych. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub w kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 Ustawy. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bakowy Zamawiającego:
BPH S.A. 76 1060 0076 0000 3210 0020 2615
Termin związania ofertą:
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 60 dni.
Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował wyłącznie kryterium ceny.
Miejsce oraz termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 14 września 2016 roku do godz. 1200 w siedzibie Zamawiającego, mieszczącej się przy ul. Zakładowej 7, 26-670 Pionki.
Inne informacje:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest:
w siedzibie zamawiającego: ul. Zakładowa 7, 26-670 Pionki,
Prezes Zarządu
(-) Krzysztof Kowal
Załączniki:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z:
- formularzem ofertowym,
- Jednolitym Europejskim Dokumentem Zamówienia,
- projektem umowy
Jednolity Europejski Dokument Zamówienia JEDZ cz. Zamawiającego (tylko do odczytu) Odpowiedź na pytanie do SIWZ Odpowiedź na pytania do SIWZ cz.II Odpowiedź na pytania do SIWZ cz.III Informacja z otwarcia ofert SIWZ 2016.pdf |