pionki.bip.gmina.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
 Urząd Miasta Pionki pionki.pl
PSP Nr 5 strona główna 

Oferty pracy

Modernizacja łazienek

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi
i Sportowymi Nr 5 im. Jana Pawła II w Pionkach

zaprasza

do złożenia oferty w rozpoznaniu cenowym w sprawie modernizacji łazienek w Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi i Sportowymi Nr 5 w Pionkach – na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy − Prawo zamówień publicznych.

  1. Ofertę należy złożyć;
  2. W faksie / e-mailu należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis: „modernizacja łazienek”
  3. Opis przedmiotu zamówienia:
    Modernizacja łazienek znajdujących się na I i II piętrze budynku szkoły polegająca na położeniu terakoty powierzchnia ok. 160 m2 oraz dekorów ściennych.
  4. Termin realizacji zamówienia: do dnia 31 lipca 2016 r. (ewentualnie po uzgodnieniu terminu z zakupującym).
  5. Okres gwarancji: nie krótszy niż 24 miesiące.
  6. Termin złożenia ofert: oferty należy złożyć do dnia 15 czerwca 2016 r., do godz.1500
  7. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest:
    Dyrektor Szkoły – mgr Marzena Murawska, tel. 48 384 84 98, 503 569 431
    Informacje dotyczące zawierania umowy:
    Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający wyśle do wykonawcy zamówienie w sprawie zamówienia publicznego*


Złożenie zapytania cenowego, jak też otrzymanie w wyniku zapytania oferty cenowej nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez Publiczną Szkołę Podstawową nr 5 w Pionkach i nie łączy się z koniecznością zawarcia umowy.


Pionki, dn. 2 czerwca 2016 r.

 
Zaproszenie do składania ofert w sprawie modernizacji łazienek

Opublikowane przez: Marzena Murawska | Autor: Michał Warchoł | Data wprowadzenia: 2016-06-03 21:14:47 | Data modyfikacji: 2016-06-03 21:17:37.
Obróbka blacharska ogniomuru

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi
i Sportowymi Nr 5 im. Jana Pawła II w Pionkach

zaprasza

do złożenia oferty w rozpoznaniu cenowym w sprawie wykonania naprawy zerwanej części obróbki blacharskiej ogniomuru hali sportowej w sekretariacie Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi i Sportowymi Nr 5 w Pionkach – na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy − Prawo zamówień publicznych.

  1. Ofertę należy złożyć;
  2. W faksie / e-mailu należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis: „wykonanie naprawy zerwanej części obróbki blacharskiej ogniomuru hali sportowej”
  3. Opis przedmiotu zamówienia:
    Naprawa zerwanej części obróbki blacharskiej ogniomuru hali sportowej. Pas blachy około 60 cm na długości około 18 – 20 mb. Wysokość hali 10–12 m.
  4. Termin realizacji zamówienia: do dnia 30 lipca 2016 r.
  5. Okres gwarancji: nie krótszy niż 24 miesiące.
  6. Termin złożenia ofert: oferty należy złożyć do dnia 15 lipca 2016 r., do godz.1500
  7. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest:
    Dyrektor Szkoły – mgr Marzena Murawska, tel. 48 384 84 98, 503 569 431
    Informacje dotyczące zawierania umowy:
    Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający wyśle do wykonawcy zamówienie w sprawie zamówienia publicznego*


Złożenie zapytania cenowego, jak też otrzymanie w wyniku zapytania oferty cenowej nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez Publiczną Szkołę Podstawową nr 5 w Pionkach i nie łączy się z koniecznością zawarcia umowy.


Pionki, dn. 4 lipca 2016 r.

 
Zaproszenie do składania ofert w sprawie obróbki blacharskiej

Opublikowane przez: Marzena Murawska | Autor: Michał Warchoł | Data wprowadzenia: 2016-07-05 10:58:34 | Data modyfikacji: 2016-06-03 21:17:37.
Zakup rejestratora

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi
i Sportowymi Nr 5 im. Jana Pawła II w Pionkach

zaprasza

do złożenia oferty w rozpoznaniu cenowym w sprawie: zakup rejestratora 16 kanałowego wraz z dyskiem oraz przeprowadzenie konfiguracji systemu CCTV w Publicznej Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi i Sportowymi Nr 5 w Pionkach – na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy − Prawo zamówień publicznychh.

  1. Ofertę należy złożyć;
  2. W faksie / e-mailu należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis: „zakup rejestratora”
  3. Opis przedmiotu zamówienia:
    Zakup rejestratora 16 kanałowego wraz z dyskiem oraz przeprowadzenie konfiguracji systemu CCTV.
  4. Termin realizacji zamówienia: do dnia 29 lipca 2016 r.
  5. Okres gwarancji: nie krótszy niż 24 miesiące.
  6. Termin złożenia ofert: do dnia 12 lipca 2016 r., do godz.1500
  7. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest:
    Dyrektor Szkoły – mgr Marzena Murawska, tel. 48 384 84 98, 503 569 431
    Informacje dotyczące zawierania umowy:
    Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający wyśle do wykonawcy zamówienie w sprawie zamówienia publicznego*


Złożenie zapytania cenowego, jak też otrzymanie w wyniku zapytania oferty cenowej nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez Publiczną Szkołę Podstawową nr 5 w Pionkach i nie łączy się z koniecznością zawarcia umowy.


Pionki, dn. 5 lipca 2016 r.

 
Zaproszenie do składania ofert w sprawie zakupu rejestratora

Opublikowane przez: Marzena Murawska | Autor: Michał Warchoł | Data wprowadzenia: 2016-07-05 12:20:38 | Data modyfikacji: 2016-06-03 21:17:37.
Transport żywności

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi
i Sportowymi Nr 5 im. Jana Pawła II w Pionkach

zaprasza

do złożenia oferty/udziału w rozpoznaniu cenowym w sprawie: transportu żywności
– na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy − Prawo zamówień publicznych.

  1. Ofertę należy złożyć:
    • w jednej zamkniętej kopercie, w sekretariacie szkoły,
    • faksem na numer 48 384 84 98,
    • e-mailem na adres psp_nr5@poczta.onet.pl
  2. Na kopercie / faksie / w e-mailu należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis: „Rozpoznanie cenowe na: TRANSPORT ŻYWNOŚCI”
  3. Opis przedmiotu zamówienia:
    1. Odbieranie gotowych produktów żywnościowych – gorących posiłków z Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 5 w Pionkach i rozwożenie ich do placówek oświatowych Gminy Miasto Pionki
    2. Odbieranie z placówek oświatowych Gminy Miasto Pionki specjalnych naczyń i przywożenie ich do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 5 w Pionkach
    3. Transport ten będzie się odbywał na terenie Gminy Miasto Pionki za pomącą środka transportu przystosowanego do przewozu żywności, stanowiącego własność Wykonawcy. Użyty do przewozu środek transportu będzie uwzględniał właściwości towaru i zabezpieczał jego jakość przed ujemnymi wpływami atmosferycznymi i uszkodzeniami.
  4. Termin realizacji zamówienia: od 06.09.2016 r. do 23.06.2017 r.
  5. Termin złożenia ofert:
    Oferty należy złożyć do dnia 5 września 2016 r., do godz.900
  6. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest:
    Dyrektor Szkoły – mgr Marzena Murawska
    ul. Targowa 9, 26-670 Pionki, - sekretariat Publicznej Szkoły Podstawowej
    z Oddziałami Integracyjnymi i Sportowymi Nr 5, tel. 48 384 84 98
  7. Informacje dotyczące zawierania umowy:
    Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający wyśle do wykonawcy zamówienie/zlecenie/umowę w sprawie zamówienia publicznego*

W załączeniu:

  1. Wzór formularza oferty.


Pionki, dn. 2 września 2016 r.

 
(Dokument pdf) Zaproszenie do składania ofert w sprawie transportu żywności

Opublikowane przez: Marzena Murawska | Autor: Michał Warchoł | Data wprowadzenia: 2016-09-02 18:51:27 | Data modyfikacji: 2016-09-02 19:24:44.
Materiały biurowe i eksploatacyjne do sprzętu
komputerowego

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi
i Sportowymi Nr 5 im. Jana Pawła II w Pionkach

zaprasza

do złożenia oferty/udziału w rozpoznaniu cenowym w sprawie wykonania: na dostarczanie materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego.
– na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy − Prawo zamówień publicznych. (Ustawy nie stosuje się do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 6 000 euro.)

  1. Ofertę należy złożyć:
    • w jednej zamkniętej kopercie, w sekretariacie szkoły,
    • faksem na numer 48 384 84 98,
    • e-mailem na adres psp_nr5@poczta.onet.pl
  2. Na kopercie / faksie / w e-mailu należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis: „Rozpoznanie cenowe na dostarczanie materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego”
  3. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego na potrzeby Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi i Sportowymi Nr 5 w Pionkach.
    1.  Zestawienie materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego, stanowiących przedmiot zamówienia, wraz z określeniem ich parametrów technicznych zawiera załącznik nr 1 do oferty, stanowiący jednocześnie wzór kalkulacji cenowej oferty.
    2. Materiały muszą być dopuszczone do obrotu na rynku krajowym. W załączniku nr 1 do oferty podano szczegółowy opis materiałów spełniających wymogi jakościowe stawiane przez Zamawiającego. Pojawiające się w opisie przy niektórych pozycjach wskazania znaków towarowych lub producentów mają charakter przykładowy i określają jedynie klasę i standard zamawianych wyrobów. Jednocześnie Zamawiający dopuszcza w tych przypadkach rozwiązania równoważne normom, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP, zawartym w załączniku nr 1 do oferty.
    3. Zamawiający wymaga, aby oferowane materiały biurowe spełniały wymagane parametry i standardy jakościowe wyszczególnione w załączniku nr 1 do oferty. W przypadku wątpliwości na etapie oceny oferty, co do jakości oferowanych materiałów, Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania od wykonawcy próbek oferowanego materiału, w celu wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości co do ich zgodności z wymaganiami Zamawiającego.
    4. Zaproponowanie w ofercie materiałów o parametrach jakościowo gorszych aniżeli podane w załączniku nr 1 do oferty spowoduje odrzucenie oferty.
    5. Dostawa będzie realizowana sukcesywnie. Ilość dostarczanych materiałów będzie dostosowywana do potrzeb Zamawiającego.
    6. Materiały transportem własnym Wykonawcy będą dostarczane do siedziby Zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 5, ul. Targowa 9, 26-670 Pionki.
    7.  Zamawiający zastrzega, że wskazane ilości materiałów biurowych są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty.
    8. Przy realizacji wszystkich dostaw będą obowiązywały ceny jednostkowe podane w ofercie.
    9. W przypadku realizacji kolejnych dostaw, Zamawiający może odstąpić od dostarczenia materiałów podanych w ofercie producentów, dopuszczając ich zamianę przy zachowaniu odpowiednich standardów jakościowych.
  4. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31 sierpnia 2017 r.
  5. Termin złożenia ofert: Oferty należy złożyć do dnia 9 września 2016 r., do godz. 1500
  6. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest:
    Dyrektor Szkoły – mgr Marzena Murawska


Pionki, dn. 29 sierpnia 2016 r.

 
(Dokument pdf) Zaproszenie do składania ofert w sprawie dostarczania materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego.

Opublikowane przez: Marzena Murawska | Autor: Michał Warchoł | Data wprowadzenia: 2016-09-02 19:17:03 | Data modyfikacji: 2016-09-02 19:23:39.
Zakup zmywarki kapturowej

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi
i Sportowymi Nr 5 im. Jana Pawła II w Pionkach

zaprasza

do udziału w rozpoznaniu cenowym w sprawie: zakup zmywarki kapturowej do naczyń stołowych z montażem – na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy − Prawo zamówień publicznych.
(Ustawy nie stosuje się do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotówkach równowartości kwoty 6000 euro.)

  1. Ofertę należy złożyć:
    • w jednej zamkniętej kopercie, w sekretariacie szkoły
    • faksem na numer 48 384 84 98
    • e-mailem na adres psp_nr5@poczta.onet.pl
  2. Na kopercie/faksie /w e-mailu należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis: „Zakup zmywarki kapturowej do naczyń stołowych z montażem”
  3. Opis przedmiotu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zmywarka gastronomiczna do naczyń kapturowa.
    • wykonana ze stali nierdzewnej
    • podnoszona hydraulicznie
    • kosze do talerzy, kosz uniwersalny i kosz na sztućce
    • kosze 500x500
    • dozownik płynu myjącego i nabłyszczającego
  4. Termin realizacji zamówienia: do dnia 31 października 2016 r.
  5. Termin złożenia ofert: do dnia 30 września 2016 r., do godz.1500
  6. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest:
    Dyrektor Szkoły – mgr Marzena Murawska, tel. 48 384 84 98.


Pionki, dn. 19 września 2016 r.

 
(Dokument pdf) Zaproszenie do składania ofert w sprawie zakupu zmywarki kapturowej do naczyń stołowych z montażem

Opublikowane przez: Marzena Murawska | Autor: Michał Warchoł | Data wprowadzenia: 2016-09-20 20:33:41 | Data modyfikacji: 2016-09-02 19:23:39.
Zakup kotła warzelnego gazowego

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi
i Sportowymi Nr 5 im. Jana Pawła II w Pionkach

zaprasza

do udziału w rozpoznaniu cenowym w sprawie: zakupu kotła warzelnego gazowego z montażem – na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy − Prawo zamówień publicznych.
(Ustawy nie stosuje się do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotówkach równowartości kwoty 6000 euro.)

  1. Ofertę należy złożyć:
    • w jednej zamkniętej kopercie, w sekretariacie szkoły
    • faksem na numer 48 384 84 98
    • e-mailem na adres psp_nr5@poczta.onet.pl
  2. Na kopercie/faksie /w e-mailu należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis: „Zakup kotła warzelnego gazowego z montażem”
  3. Opis przedmiotu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kocioł warzelny gazowy stosowany do podgrzewania i gotowania posiłków przygotowywanych w stołówce szkolnej zorganizowanej w Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Pionkach.
    • wykonany ze stali nierdzewnej
    • pojemność warzelna 150 dm3
  4. Termin realizacji zamówienia: do dnia 31 października 2016 r.
  5. Termin złożenia ofert: do dnia 30 września 2016 r., do godz. 1500
  6. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest:
    Dyrektor Szkoły – mgr Marzena Murawska, tel. 48 384 84 98.


Pionki, dn. 19 września 2016 r.

 
(Dokument pdf) Zaproszenie do składania ofert w sprawie zakupu kotła warzelnego gazowego z montażem

Opublikowane przez: Marzena Murawska | Autor: Michał Warchoł | Data wprowadzenia: 2016-09-20 20:46:11 | Data modyfikacji: 2016-09-02 19:23:39.
Modernizacja oświetlenia

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi
i Sportowymi Nr 5 im. Jana Pawła II w Pionkach

zaprasza

do złożenia oferty w rozpoznaniu cenowym w sprawie: 1.Wykonania modernizacji oświetlenia w sali 118 i korytarzu dolnym. 2. Modernizacji instalacji lamp oświetlenia nocnego. 3. Przeprowadzenie pomiarów natężenia oświetlenia po dokonanej modernizacji zgodnie z wymaganiami warunków technicznych oraz Polskich Norm w powyższym zakresie w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 5 ul. Targowa 9 w Pionkach.
– na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy − Prawo zamówień publicznych. 

  1. Ofertę należy złożyć:

W faksie /w e-mailu należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis: „1. Wykonanie modernizacji oświetlenia w sali 118 i korytarzu dolnym 2. Modernizacja instalacji lamp oświetlenia nocnego. 3. Przeprowadzenie pomiarów natężenia oświetlenia po dokonanej modernizacji”

  1. Opis przedmiotu zamówienia:
    1. Wykonanie modernizacji oświetlenia w sali 118 i korytarzu dolnym.
    2. Modernizacja instalacji lamp oświetlenia nocnego.
    3. Przeprowadzenie pomiarów natężenia oświetlenia po dokonanej modernizacji zgodnie z wymaganiami warunków technicznych oraz Polskich Norm w powyższym zakresie w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 5 ul. Targowa 9 w Pionkach.
      - Przedstawienie protokołu z przeprowadzonych badań i pomiarów zgodnie z podstawą prawną: § 3 ust.2, § 4 ust.2 pkt.1 § 15 ust.1 pkt. 5, § 16 ust. 1, 2 pkt.6, ust. 3 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2010 r. Nr 109, poz.719), § 181 ust. 3 pkt. 1 lit. e, ust. 2 lit. c, ust. 5 i 7 , § 207 ust. 1 pkt. 4, rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75 z 2002 r., poz. 690 z późn. zm.), w związku z art. 4 ust. 1 pkt. 3 i 4 Ustawy o ochronie przeciwpożarowej z dnia 24 sierpnia 1991 r. ( tekst jedn. Dz. U. z 2009 r. Nr 178, poz. 1380 z późn. zm.)
  2. Termin złożenia ofert: oferty należy złożyć do dnia 7 listopada 2016 r.,  do godz. 1200
    Prosimy o przedstawienie kalkulacji kosztów po dokonaniu obmiaru pomieszczeń.
  3. Termin realizacji zamówienia ofert: do dnia 25 listopada 2016 r.
  4. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest:
    Dyrektor Szkoły – mgr Marzena Murawska, tel. 48 384 84 98. kom. 503 569 431.

    Informacje dotyczące zawierania umowy:
    Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający wyśle do wykonawcy zamówienie w sprawie zamówienia publicznego*
    Prosimy o przedstawienie oferty zawierającej etapy prac modernizacyjnych w obrębie wykonywanych prac.
 
(Dokument pdf) Zaproszenie do składania ofert w sprawie wykonania modernizacji oświetlenia.

Opublikowane przez: Marzena Murawska | Autor: Michał Warchoł | Data wprowadzenia: 2016-11-04 14:33:46 | Data modyfikacji: 2016-09-02 19:23:39.

Zobacz:
 Informacja o jednostce .  Struktura organizacyjna .  Akty Prawne .  Organizacja roku szkolnego .  Rada Rodziców .  Budżet .  Oferty pracy .  Rejestry . 
Data wprowadzenia: 2016-11-04 14:33:46
Autor: Michał Warchoł
ObowižEzuje od: 2016-11-04
Opublikowane przez: Marzena Murawska
  Biuletyn Informacji Publicznej - pionki.bip.gmina.pl