Pionki, 25-08-2016 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie dla zamówienia o wartości poniżej równowartości 30 000 euro,
tj. o wartości poniżej kwot określonych w art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych
w ramach realizacji projektu pn.: "Przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w mieście Pionki" Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 działanie 2.3 „Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach” oś priorytetowa II „Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu”.
1. Zamawiający:
Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o., 26-670 Pionki, ul. Zakładowa 7
Adres do korespondencji: PWKC w Pionkach Sp. z o.o. 26-670 Pionki, ul. Zakładowa 7
tel.: 48 385 25 14, fax: 48 385 25 14, e-mail: pwkc@pionki.pl
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:
„Zakup i dostawa sprzętu oraz oprogramowania komputerowego dla JRP”
2. Opis przedmiotu zamówienia.
1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa:
a) Komputer stacjonarny – 4 szt.,
b) Monitor komputerowy – 4 szt.,
c) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe, kolorowe A3 – szt. 1,
d) Drukarka laserowa kolorowa A4 – szt. 1,
e) Listwy zasilające – 5 szt.,
f) Pakiet biurowy MS Office 2013 PL lub 2016 PL dla Małych i Średnich Firm – 4 szt.
2) Nr przedmiotu zamówienia wg CPV:
a) Komputer stacjonarny – 30213000-5,
b) Monitor komputerowy – 30231250-4,
c) Urządzenie wielofunkcyjne – 30233231-9
d) Drukarka laserowa kolorowa – 30233231-9,
e) Listwy zasilające – 3023200-4,
f) Oprogramowanie biurowe – 48900000-7.
3) Specyfikację techniczną przedmiotu zamówienia szczegółowo określa Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
4) Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy - wzór umowy stanowi Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
5) Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
6) Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
3. Termin wykonania zamówienia.
Termin wykonania zamówienia: do 15 wrzesień 2016 r.
4. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1) Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
a) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę FORMULARZ CENOWO-OFERTOWY – Załącznik nr 2.
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy).
2) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
5. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
6. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami.
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest:
- Pan Michał Muszyński – tel. 606 290 701, adres mailowy: pwkc@pionki.pl
7. Miejsce składania ofert.
Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: 26-670 Pionki, ul. Zakładowa 7 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta „Zakup i dostawa sprzętu oraz oprogramowania komputerowego dla JRP” NIE OTWIERAĆ PRZED 1 września 2016r.”, w terminie do dnia: 1 września 2016 r., do godz.: 12.00.
8. Opis sposobu obliczania ceny.
1) Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
2) Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3) Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4) Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
9. Informacje o formalnościach.
1) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
2) Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4) Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
5) Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
6) Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
7) Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
8) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny brutto.
9) Zamawiający wymaga załączenia oświadczenia Wykonawcy stanowiące Załącznik Nr 4 do Zapytania ofertowego.
Prezes Zarządu
(-) Krzysztof Kowal
Załącznik Nr 1 Specyfikacja techniczna Załącznik Nr 2 Formularz ofertowy Załącznik Nr 3 Wzór umowy Załacznik Nr 4 Oświadczenie Wykonawcy Zapytanie ofertowe komputery JRP.pdf |