> Ogłoszenia o zamówieniach publicznych

Ogłoszenia o zamówieniach publicznych

„Dostawa energii elektrycznej dla PWKC Pionki
Sp. z o.o.”

W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PROWADZONEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO PN.

„Dostawa energii elektrycznej dla PWKC Pionki Sp. z o.o.”


1. Zamawiający: Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o.
ul. Zakładowa 7,
26–670 Pionki
2. Tytuł przetargu: „Dostawa energii elektrycznej dla PWKC w Pionkach Sp. z o.o.”
3. CPV:
09000000-3 – produkty naftowe, paliwa, energia elektryczna i inne źródła energii
09310000-5 – elektryczność
4. Miejsce składania ofert:
Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o.
ul. Zakładowa 7, 26–670 Pionki pokój nr.5 –sekretariat
Oferty można składać do: 28.12.2016 do godz. 11.00
Otwarcie ofert: 28.12.2016 do godz. 11.15
5. Tryb zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie Regulaminu udzielania zamówień wprowadzonego zarządzenia Zarządu Spółki nr 5/2016 z dnia 09.06.2016 dla zamówienia na dostawy i usługi o wartości powyżej równowartości 30.000,00 euro i nieprzekraczającej równowartości 418.000,00 euro (w zakresie zamówień sektorowych); z pominięciem przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), na wykonanie dostaw.
6. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.02.2017 r. do 31.01.2018 r. o łącznym szacowanym wolumenie w ilości 4 060 754 kWh Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej SIWZ). Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy sprzedaży energii elektrycznej – załącznik nr 5 do SIWZ.
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą formularz oferty wraz z wypełnionymi załącznikami i wymaganymi dokumentami zawartymi w SIWZ; dokument potwierdzający wniesienie wadium oraz spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust.1 i ust 1b.Ustawy,tj.:nie podlegają wykluczeniu; posiadają kompetencje i uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; posiadają zdolności techniczne lub zawodowej do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi spełnić warunki określone w art. 22a Ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków przez wykonawców metodą „zero – jedynkową" (spełnia/nie spełnia).
8. Termin wykonania zamówienia: od 01.02.2017 r. do 31.01.2018 r.
Umowa będzie obowiązywać od dnia jej podpisania do dnia 31.01.2018, jednakże
sprzedaż energii elektrycznej będzie realizowana nie wcześniej niż od dnia wskazanego w
załączniku nr 1 do SIWZ, tj. od 01.02.2017 i po pozytywnie przeprowadzonej procedurze
zmiany sprzedawcy. Z przyczyn formalno-prawnych Zamawiający dopuszcza zmianę
terminu rozpoczęcia wykonania zamówienia dla poz.20 z Zał.1 z uwzględnieniem okresu
wypowiedzenia umowy, u dotychczasowego dostawcy u którego, Zamawiający kupuje
energię elektryczną oraz skutecznym przeprowadzeniu procesu zmiany sprzedawcy u OSD.
9. Kryteria wyboru:
Cena 100%
10. Wykluczenie z postępowania: Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców zgodnie z:- art. 24 ust. pkt 12 – wykonawca, który nie wykazał spełnienia warunków udziału w postepowaniu, lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia,- art. 24 ust. 1 pkt 13-23.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się także wykonawców zgodnie z art. 24 ust. 5 pkt. 1 -8 oraz tych wykonawców: a/ którzy nie uzupełnili brakujących dokumentów lub nie poprawili błędów w określonym przez Zamawiającego terminie, b/ nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
11. Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest: Sławomir Drózd – tel. 48 3852514- lub e-mail: s.drozd@pwkc.pionki.pl
12. Informacja na temat wadium:
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 (słownie: dziesięć tysięcy) złotych. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub w kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 Ustawy. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bakowy Zamawiającego: BPH S.A. 76 1060 0076 0000 3210 0020 2615
13. Termin związania ofertą: Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni.
14. Koszty udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne: Koszty przygotowania i złożenia oferty ponosi Wykonawca.
15. Informacje dotyczące ofert częściowych i wariantowych:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych .
16. Informacje dotyczące zamówień uzupełniających:
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego na podstawie aneksu do umowy . Maksymalny zakres zamówień uzupełniających wynosi 10% zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające dotyczą zwiększenia zakresu dostawy energii elektrycznej objętej niniejszym zamówieniem w cenach sprzedaży wynikających z w/w postępowania przetargowego.
17. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom.
18. Umowa ramowa: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
19. Inne postanowienia:
Specyfikacja Istotnych Warunków dostępna jest:
na stronie internetowej:- PWKC Pionki Sp. z o.o. i Pionki bip

SIWZ

Załącznik nr 1 do SIWZ-Szczegółowy opis zamówienia

Załącznik nr 2 do SIWZ- Formularz ofertowy

Załącznik nr 3 do SIWZ-Formularz cenowy

Załącznik nr 4 do SIWZ-Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

Załącznik nr 5 – Wzór umowy.

Załącznik nr 6 do SIWZ-Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania

Załącznik nr 7do SIWZ- Oświadczenie w sprawie przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Załącznik nr 8 do SIWZ-Oświadczenie o podwykonawcy

Załącznik nr 9 do SIWZ-Oświadczenie o posiadaniu ważnej umowy OSD

Załącznik nr 10 do SIWZ- Wykaz głównych dostaw

Załącznik nr 1 do umowy

Załącznik nr 2 do umowy

 
Odpowiedź do SIWZ energia.pdf

Opublikowane przez: Robert Pyryt | Data wprowadzenia: 2016-12-20 14:06:08 | Data modyfikacji: 2016-12-27 10:35:02.

Zobacz:
 Ogłoszenia o zamówieniach publicznych  .  Ogłoszenia o wynikach postępowań  . 
Data wprowadzenia: 2016-12-20 14:06:08
Data modyfikacji: 2016-12-27 10:35:02
Opublikowane przez: Robert Pyryt
« powrót
 
Dodatkowe Informacje:
.
Adres:
Jednostki Organizacyjne
ul. Aleja Jana Pawła II 15
26-670 Pionki
Burmistrz Miasta i Gminy
Romuald Zawodnik
Kontakt:
Tel: (+48) 48 341-42-00
Fax: (+48) 48 341-42-00
e-mail: burmistrz@pionki.pl