pionki.bip.gmina.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
 Urząd Miasta Pionki pionki.pl
Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze > Ogłoszenia o zamówieniach publicznych strona główna 

Ogłoszenia o zamówieniach publicznych

Wykonanie wodociągu i kanalizacji sanitarnej
ciśnieniowej w rejonie ulicy Wspólnej w Pionkach

Pionki, 11-10-2016 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Postępowanie dla zamówienia o wartości poniżej równowartości 30 000 euro,
tj. o wartości poniżej kwot określonych w art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych

Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego: PWKC/520/2016.

1. Zamawiający.
Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o.,
26-670 Pionki, ul. Zakładowa 7
Adres do korespondencji: PWKC w Pionkach Sp. z o.o. 26-670 Pionki, ul. Zakładowa 7, tel.: 48 385 25 14, fax: 48 385 25 14, e-mail: pwkc@pionki.pl

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:
„Wykonanie wodociągu i kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w rejonie ulicy Wspólnej w Pionkach”

2. Opis przedmiotu zamówienia.
1) Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane – wykonanie wodociągu
i kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej zlokalizowanych w rejonie ul. Wspólnej
w Pionkach.
2) Nr przedmiotu zamówienia wg CPV:
45000000-7 – roboty budowlane.
3) Specyfikację techniczną przedmiotu zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
4) Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy - wzór umowy stanowi Załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego w ciągu trzech dni od daty otrzymania zawiadomienia o wyborze jego oferty.
5) Termin związania z ofertą: 30 dni.
6) Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
3. Termin wykonania zamówienia.
Termin wykonania zamówienia: do 40 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
4. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty.
1) Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
a) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz cenowo-ofertowy, stanowiący Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy).
c) Potwierdzenie posiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (OC) na kwotę min. 100,00 tys. zł (Załącznik Wykonawcy).
d) Wskazanie osoby pełniącej funkcję kierownika budowy dysponującej aktualnymi uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego.
2) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
5. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający
i Wykonawca mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
6. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się
z Wykonawcą.
Osobą uprawnioną do kontaktu i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest: Pan Grzegorz Bogacz, tel. (+48) 516 257 463, e-mail: g.bogacz@pwkc.pionki.pl


7. Miejsce składania ofert.
1) Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z napisem: „„Wykonanie wodociągu i kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w rejonie ulicy Wspólnej w Pionkach” – NIE OTWIERAĆ przed 18.10.2016 r. godz. 12:15”, za pośrednictwem poczty (lub innego doręczyciela) lub osobiście w biurze Zamawiającego przy ul. Zakładowej 7 w Pionkach, w terminie do 18.10.2016 roku do godz. 12.00
2) Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 18.10.2016 roku o godz. 1215 w biurze Zamawiającego przy ul. Zakładowej 7 w Pionkach.
8. Opis sposobu obliczania ceny.
1) Na załączonym Formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
2) Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3) Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
9. Informacje o formalnościach.
1) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich oferentów, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
2) Zamawiający zawrze umowę z wybranym oferentem po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4) Do prowadzonego postępowania nie przysługują oferentom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
5) Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
6) Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
7) Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
8) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny brutto.
9) Zamawiający wymaga załączenia Oświadczenia Wykonawcy stanowiącego Załącznik Nr 5 do „Zapytania ofertowego”.
10) Przed podpisaniem umowy wybrany w postępowaniu Wykonawca winien wnieść na konto Zamawiającego: Bank BPH S.A. w Krakowie 76 1060 0076 0000 3210 0020 2615 zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości stanowiącej 5% wartości brutto złożonej oferty.

 

ZATWIERDZAM

(-) Krzysztof Kowal

Prezes Zarządu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

załącznik nr 2

załącznik nr 3

załącznik nr 4

załącznik nr 5

 
Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego_Wspólna.zip

Opublikowane przez: Robert Pyryt | Data wprowadzenia: 2016-10-11 15:13:16 | Data modyfikacji: 2016-10-11 15:31:06.

Zobacz:
 Statut .  Zamówienia publiczne .  Tryb Działania  .  Załatwianie Spraw  .  Realizacja Zadań .  Regulaminy .  Struktura Organizacyjna  .  Informacje o majątku .  Informacje nieudostępnione .  Oświadczenia majątkowe .  Rejestry i archiwa .  Ważne Komunikaty .  Ogłoszenia o naborze . 
Data wprowadzenia: 2016-10-11 15:13:16
Data modyfikacji: 2016-10-11 15:31:06
Opublikowane przez: Robert Pyryt
  Biuletyn Informacji Publicznej - pionki.bip.gmina.pl