pionki.bip.gmina.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
 Urząd Miasta Pionki pionki.pl
Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze > Ogłoszenia o zamówieniach publicznych strona główna 

Ogłoszenia o zamówieniach publicznych

Zapytanie ofertowe zakup i dostawa tablic inform.

Pionki, 03-11-2016 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Postępowanie dla zamówienia o wartości poniżej równowartości 30 000 euro,

tj. o wartości poniżej kwot określonych w art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych

w ramach realizacji projektu pn.:
"Przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w mieście Pionki"
Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
działanie 2.3 „Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach”
oś priorytetowa II „Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu”

 

Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego: PWKC/577/2016.

 

1.      Zamawiający:

Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o.,
26-670 Pionki, ul. Zakładowa 7

Adres do korespondencji: PWKC w Pionkach Sp. z o.o. 26-670 Pionki, ul. Zakładowa 7, tel.: 48 385 25 14, fax: 48 385 25 14, e-mail: pwkc@pionki.pl

 

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

„Zakup i dostawa tablic informacyjnych”

2.      Opis przedmiotu zamówienia.

1)      Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa tablic informacyjnych.

2)      Nr przedmiotu zamówienia wg CPV:

3)      Tablice - 30195000-2

4)      Artykuły informacyjne i promocyjne - 39294100-0

5)      Specyfikację techniczną przedmiotu zamówienia szczegółowo określa Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.

6)      Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy - wzór umowy stanowi Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

7)      Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

8)      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

3.      Termin wykonania zamówienia.

Termin wykonania zamówienia: do 22 listopada 2016 r.

 

 

4.      Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1)      Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

a)      wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz cenowo- ofertowy, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.

b)      aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy).

2)      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

 

5.      Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający
i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

 

6.      Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania
się z Wykonawcami.

Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest:

-        Pani Joanna Pysiak – tel. +48 48 385 25 14, adres mailowy: j.pysiak@pwkc.pionki.pl, pwkc@pionki.pl

 

7.      Miejsce składania ofert.

Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: 26-670 Pionki, ul. Zakładowa 7 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta na „Zakup i dostawa tablic informacyjnych” NIE OTWIERAĆ PRZED 14 listopada 2016 r.”, w terminie do dnia: 14 listopada 2016 r., do godz.: 12.30.

 

8.      Opis sposobu obliczania ceny.

1)      Na załączonym Formularzu cenowo- ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.

2)      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3)      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4)      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą
w złotych polskich.

 

9.      Informacje o formalnościach.

1)      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.

2)      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3)      Zamawiający przekaże drogą elektroniczną treści merytoryczne, które Wykonawca zawrze w projekcie graficznym tablicy.

4)      Wykonawca opracuje projekt graficzny tablic i przekaże go do akceptacji Zamawiającemu.

5)      Zamawiający  dokona  akceptacji  lub  zgłosi  uwagi.

6)      Wykonawca uwzględni uwagi i przedstawi nowy projekty do akceptacji w terminie 1 dnia roboczego od dnia zgłoszenia uwag przez Zamawiającego.

7)      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

8)      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

9)      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.

10)  Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

11)  Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

12)  Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny brutto.

13)  Zamawiający wymaga załączenia oświadczenia Wykonawcy stanowiące Załącznik
Nr 4 do Zapytania ofertowego.

Prezes Zarządu Spółki

Krzysztof Kowal

 

 

Załącznik nr 1 Specyfikacja Techniczna

Załącznik nr 2 Formularz ofertowy

Załącznik nr 3 Wzór umowy

Załącznik nr 4 Oświadczenie

zapytanie ofertowe podpis

odpowiedź na zapytanie z dnia 08.11.2016

specyfikacja techniczna poprawiona

 

Opublikowane przez: Robert Pyryt | Data wprowadzenia: 2016-11-03 14:35:46 | Data modyfikacji: 2016-11-03 14:49:35.

Zobacz:
 Statut .  Zamówienia publiczne .  Tryb Działania  .  Załatwianie Spraw  .  Realizacja Zadań .  Regulaminy .  Struktura Organizacyjna  .  Informacje o majątku .  Informacje nieudostępnione .  Oświadczenia majątkowe .  Rejestry i archiwa .  Ważne Komunikaty .  Ogłoszenia o naborze . 
Data wprowadzenia: 2016-11-03 14:35:46
Data modyfikacji: 2016-11-03 14:49:35
Opublikowane przez: Robert Pyryt
  Biuletyn Informacji Publicznej - pionki.bip.gmina.pl