> Ogłoszenia o zamówieniach publicznych

Ogłoszenia o zamówieniach publicznych

Zakup i Dostawa miału węglowego

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

na zakup i dostawę miału węglowego

do Przedsiębiorstwa Wodno Kanalizacyjno Ciepłowniczego w Pionkach Sp. z o.o.

Ogłoszenie opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 12/08/2016  r.

Dz.U. S: 2016/S 155-280195

 

Nazwa oraz adres zamawiającego:

 

Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o.

ul. Zakładowa 7

26-670 Pionki

NIP 796-294-31-74 REGON 142896450

adres strony internetowej: www.pwkc.pl,

e-mail: pwkc@pionki.pl

tel./fax 48 385 25 14/19

 

Tryb udzielenia zamówienia:

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2015 r., Nr 0 poz. 2164 z późn. zm.),

 

Opis przedmiotu zamówienia:       
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa miału węglowego w ilości do 15.000 (słownie: piętnaście tysięcy) ton, do magazynu kotłowni Zamawiającego, samochodami samowyładowczymi (PKWiU – 5.10.10,  CPV – 09111210-5,
Przedmiotem zamówienia jest miał węglowy o parametrach:
klasa II A,
wartość opałowa nie mniej niż 24000 kJ/kg,
zawartość siarki nie więcej niż 0,7%,
zawartość popiołu nie więcej niż 16%,
zawartość wilgoci nie więcej niż 12%.
Zamawiający nie podzielił zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie zadania, których wykonanie zamierza ewentualnie powierzyć podwykonawcom.
Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. 
 

Termin wykonania zamówienia:

Termin wykonania zamówienia: od dnia 01 października 2016 roku do dnia 30 kwietnia 2017 roku.

 

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

Warunki udziału w postepowaniu.
Zamawiający oświadcza, że postępowanie w zakresie wyboru najkorzystniejszej oferty będzie prowadzone przy zastosowaniu art. 24aa”Ustawy”.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą formularz oferty wraz z wypełnionym dokumentem zwanym „Jednolity Europejski Dokument Zamówienia” stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ, dokument potwierdzający wniesienie wadium oraz spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 i ust 1b. Ustawy, tj.:
nie podlegają wykluczeniu;
posiadają kompetencje i uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
posiadają zdolności techniczne lub zawodowej do wykonania zamówienia;
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
W przypadku gdy Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi spełnić warunki określone w art. 22a Ustawy.
Ocena spełnienia warunków

Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w Jednolitym Europejskim Dokumencie Zamówień i dokumentach, oświadczeniach, o których mowa w § 6 SIWZ..
Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, że wykonawca spełnia wymienione warunki, tj. wykaże że:
posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego,
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, bądź wykonuje  dostawy (minimum 3), odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 3.000.000,00 (słownie: trzy miliony) złotych brutto.
posiada środki finansowe (lub zdolność kredytową) nie niższe niż 2.000.000,00 (słownie: dwa miliony złotych) zł.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków przez wykonawców metodą „zero – jedynkową" (spełnia/nie spełnia).
Wykluczenie z postępowania

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców   zgodnie z:

- art. 24 ust. pkt 12 – wykonawca, który nie wykazał spełnienia warunków udziału w postepowaniu, lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia,

- art. 24 ust. 1 pkt 13-23.

 3.2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się także wykonawców zgodnie z art. 24 ust. 5 pkt. 1 -8 oraz tych wykonawców:

a/  którzy nie uzupełnili brakujących dokumentów lub nie poprawili błędów w określonym przez Zamawiającego terminie,

b/ nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.

 

Informacja na temat wadium:
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 98.000,00 (słownie: dziewięćdziesiąt osiem tysięcy) złotych.
Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub w kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 Ustawy.
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bakowy Zamawiającego:

BPH S.A. 76 1060 0076 0000 3210 0020 2615
 

Termin związania ofertą:

Wykonawca jest związany ofertą przez okres 60 dni.

 

Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz
z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert

Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował wyłącznie kryterium ceny.

 

Miejsce oraz termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć do dnia 14 września 2016 roku do godz. 1200 w siedzibie Zamawiającego, mieszczącej się przy ul. Zakładowej 7, 26-670 Pionki.

 

Inne informacje:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest:

w siedzibie zamawiającego: ul. Zakładowa 7, 26-670 Pionki,

 

Prezes Zarządu

(-) Krzysztof Kowal

 

Załączniki:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z:

- formularzem ofertowym,

- Jednolitym Europejskim Dokumentem Zamówienia,

- projektem umowy

 

Jednolity Europejski Dokument Zamówienia

JEDZ cz. Zamawiającego (tylko do odczytu)

Odpowiedź na pytanie do SIWZ

Odpowiedź na pytania do SIWZ cz.II

Odpowiedź na pytania do SIWZ cz.III

Informacja z otwarcia ofert

 
SIWZ 2016.pdf

Opublikowane przez: Robert Pyryt | Data wprowadzenia: 2016-08-16 16:00:33 | Data modyfikacji: 2016-09-15 16:55:03.

Zobacz:
 Ogłoszenia o zamówieniach publicznych  .  Ogłoszenia o wynikach postępowań  . 
Data wprowadzenia: 2016-08-16 16:00:33
Data modyfikacji: 2016-09-15 16:55:03
Opublikowane przez: Robert Pyryt
« powrót
 
Dodatkowe Informacje:
.
Adres:
Jednostki Organizacyjne
ul. Aleja Jana Pawła II 15
26-670 Pionki
Burmistrz Miasta i Gminy
Romuald Zawodnik
Kontakt:
Tel: (+48) 48 341-42-00
Fax: (+48) 48 341-42-00
e-mail: burmistrz@pionki.pl