Pionki, 13-12-2016 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie dla zamówienia o wartości poniżej równowartości 30 000 euro, tj. o wartości poniżej kwot określonych w art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych w ramach realizacji projektu pn.: "Przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w mieście Pionki" Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 działanie 2.3 „Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach” oś priorytetowa II „Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu”
Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego: PWKC/722/2016.
1. Zamawiający: Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o., 26-670 Pionki, ul. Zakładowa 7 Adres do korespondencji: PWKC w Pionkach Sp. z o.o. 26-670 Pionki, ul. Zakładowa 7, tel.: 48 385 25 14, fax: 48 385 25 14, e-mail: pwkc@pionki.pl
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na: „Świadczenie usług prawniczych na rzecz JRP polegających na obsłudze postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na wybór inżyniera kontraktu”
2. Opis przedmiotu zamówienia. 1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług prawniczych 2) Nr przedmiotu zamówienia wg CPV: Obsługa prawna – 79100000-5 3) Opis przedmiotu zamówienia szczegółowo określa Załącznik nr. 2 do Zapytania ofertowego. 4) Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy - wzór umowy stanowi Załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego. 5) Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. 6) Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia. Opracowaną dokumentację w szczególności (SIWZ, załączniki i umowę) związaną z udzieleniem zamówienia publicznego dedykowanemu przetargowi nieograniczonemu na wybór inżyniera kontraktu dla projektu JRP Wykonawca sporządzi i dostarczy do Zamawiającego w terminie do 14 dni liczonych od dnia zawarcia umowy, tj. najpóźniej do 16.01.2017 r. Świadczenie bieżącego wsparcia prawnego realizowane będzie wedle bieżących potrzeb Zamawiającego w terminie liczonym od dnia zawarcia umowy pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą do dnia zawarcia umowy z wykonawcą wyłonionym w postępowaniu, którego dotyczyła będzie obsługa prawna.
4. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną. 5. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. 6. Informacja na temat żądania wadium Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium. 7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 2. posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie, 3. pozostają w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej- nie pozostają w stanie upadłościowym, likwidacji (postępowanie upadłościowe, upadłość), 4. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj. dysponują osobą lub osobami, które łącznie lub rozłącznie (tj. wszyscy razem lub każdy z osobna) spełniają następujące warunki: a) jest uprawniona do wykonywania zawodu radcy prawnego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz. U. 1982 nr19 poz. 145 – tekst jednolity z późn. zm.), lub adwokata, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (Dz. U. z 2009 Nr 146, poz. 1188 – tekst jednolity z późn. zm.) oraz posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie w doradztwie prawnym w zakresie prawa zamówień publicznych oraz gospodarowania środkami publicznymi. b) posiada doświadczenie w zakresie obsługi prawnej związanej z realizacją lub nadzorem zadań inwestycyjnych prowadzonych w tym formule Warunków Kontraktowych FIDIC. c) W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - sporządziły co najmniej pięć opinii lub ekspertyz lub memorandów lub innych opracowań dotyczących prawidłowości sporządzenia dokumentacji o udzielenie zamówienia publicznego lub związanych z oceną postępowania o udzielenie zamówienia publicznego opinie powinny zawierać również ocenę dotyczącą ustalenia, czy ewentualne naruszenia prawidłowości sporządzenia dokumentacji mogą nieść za sobą konsekwencję związane z korektami finansowymi lub nie kwalifikowalnością wydatków.
Oceną spełnienia warunków udziału w procedurze udzielenia zamówienia, o którym mowa w pkt. 1-3 jest złożenie przez Wykonawcę do załączonej oferty oświadczenia, iż spełnia on warunki udziału w procedurze udzielenia zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr. 6 do Zapytania ofertowego. Oceną spełnienia warunków udziału w procedurze udzielenia zamówienia, o którym mowa w pkt. 4 jest złożenie przez Wykonawcę do załączonej oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz podstawie do dysponowania tymi osobami. Z wykazu musi jednoznacznie wynikać spełnienie warunku udziału, o którym mowa w pkt.4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń według formuły „spełnia – nie spełnia”. Niespełnienie któregokolwiek z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia i odrzuceniem jego oferty.
8. Przesłanki do wykluczenia wykonawcy z udziału w zamówieniu oraz dokumenty potwierdzające brak podstawy do wykluczenia wykonawcy Z procedury udzielenia zamówienia wykluczony zostaje Wykonawca, który powiązany jest kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym. Celem wykazania, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z procedury udzielenia zamówienia Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył w załączeniu do oferty oświadczenia, iż nie podlega on wykluczeniu z procedury udzielenia zamówienia. Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego. 9. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty: 1) Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty: a) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz cenowo-ofertowy, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy). c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz podstawie do dysponowania tymi osobami. Załącznik nr.3 do Zapytania ofertowego. d) referencji potwierdzających należyte wykonanie usług o udzielenie zamówienia publicznego. e) oświadczenie, iż spełnia on warunki udziału w procedurze udzielenia zamówienia Załącznik nr.6 do Zapytania ofertowego. f) oświadczenie Wykonawcy stanowiące Załącznik Nr 4 do Zapytania ofertowego.
10. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest: Pani Joanna Pysiak – tel. +48 48 385 25 17, adres mailowy: j.pysiak@pwkc.pionki.pl, pwkc@pionki.pl
11. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert. Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: 26-670 Pionki, ul. Zakładowa 7 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta na „Świadczenie usług prawniczych na rzecz JRP polegających na obsłudze postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na wybór inżyniera kontraktu” NIE OTWIERAĆ PRZED 20 grudnia 2016 r.”, w terminie do dnia: 20 grudnia 2016 r., do godz.: 12.00. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w formie elektronicznej. Dla ofert przesłanych do Zamawiającego liczy się data i godzina dostarczenia oferty do siedziby Zamawiającego. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 20 grudnia 2016 r., o godz. 12:15. Otwarcie ofert jest jawne.
12. Kryteria oceny oferty Zamawiający ustanawia następujące kryteria oceny oferty i wyboru oferty najkorzystniejszej: (1) Cena –waga kryterium 70%(70pkt) Sposób obliczenia: Pk1=(Cn/Cr x 70%)x 100 Pk1-ilość punktów dla kryterium Cn-najniższa oferowana cena Cr- cena oferty rozpatrywanej (2) Doświadczenie – waga kryterium 30%(30pkt) Zamawiający przyzna 1pkt w kryterium doświadczenie za sporządzenie każdej z opinii lub ekspertyz lub memorandów lub innych opracowań, o których mowa w warunkach udziału w postępowaniu dotyczącym posiadanego zasobu osobowego, który będzie do dyspozycji wykonawcy w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. Punktowana będzie każda z opinii lub ekspertyz lub memorandów lub innych opracowań, (poza tymi, które zostały wskazane jako spełniające warunki udziału w postępowaniu) do limitu 30pkt uzyskanych przez wykonawcę. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą ilość punktów w ramach ww. kryteriów a jednocześnie nie będzie podlegała odrzuceniu a składający ją wykonawca nie będzie podlegał wykluczeniu z procedury udzielenia zamówienia. 13. Opis sposobu obliczania ceny. 1) Na załączonym Formularzu cenowo - ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. 2) Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie. 3) Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 4) Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich. 14. Informacje o formalnościach. 1) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania. 2) Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą. 3) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. 4) Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga. 5) Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Zamawiający może również w każdym czasie unieważnić postępowanie lub odstąpić od jego rozstrzygnięcia bez podawania przyczyn. 7) Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 8) Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 9) Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w Ogłoszeniu i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie 10) Wszystkie koszty związane ze sporządzeniem oferty ponosi Wykonawca, 11) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną, jednoznacznie opisaną ofertę, 12) Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby (osób) podpisującej ofertę, 13) Karty oferty powinny być spięte w sposób gwarantujący jej trwałość.
PREZES ZARZĄDU
(-) Krzysztof Kowal Wyjaśnienia dot. Zapytania ofertowego usługi prawne Informacja o zmianie terminu składania i otwarcia ofert 1. Załącznik nr 1 – Formularz ofertowo-cenowy. 2. Załącznik nr 2 – Opis przedmiotu zamówienia. 3. Załącznik nr 3 – Wykaz osób. 4. Załącznik nr 4 – Oświadczenie Wykonawcy 5. Załącznik nr 5 – Wzór umowy. 6. Załącznik nr 6 – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w procedurze. Zapytanie ofertowe usługi prawne |